Vädret gör mig så glaaad!

Här är jaag :D
Sovit hos min underbara Kristoffer i 3 dagar nu! supermys, måste passa på för i helgen så åker jag till pappa i sTockholm :D blir najs! lite bubbelbad, god mat och soft bara! :)) igentligen känner jag för att vara hemma för jag har haft så sjukligt ont i huvudet i 2 dagar nu :( och helgen är ju till för mig och älskling^^ men inte varit där på länge så tänkte att de passa ändå!
Vädret är så sjukt underbart! den här tiden på året gillar jag för då är allt påväg mot det bättre. Det blir varmare och sommarlovet närmar sig ;) nu är verkligen våren på G! ljuset utomhus är helt annorlunda, snön är nästan borta och det är ljumna vindar! man vill bara ut och njuta :D Det ger en energi man inte visste att man hade! på vintern är allt så mörkt så man blir trött och lite smått nere imellanåt medans på sommarn och våren så är man glad hela tiden :D
älskar när man somnar utomhus. I en soffa på altanen, elr i solstolen, kanske på studsmattan :D man mår så bra av luften utomhus :D Mmmm det gillar jag ! mysigt! looking forward to it :D wieeee
HEJDÅ VINTERN - HEJHEJ VÅREN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0