Varför har man inte hatt i Sverige??

Utomlands går alla runt med hatt, mestadels för att man inte vill bränna sig. Men jag tycker det är fett snyggt! kolla den här söta hatten som jag bodde i när vi var på Kreta i somras, den är ju skitgullig tkr jag :D Om man har hatt här räknas man typ som konstig.. någon gång ska jag ha på mig den i Sverige! på sommaren, gud vad skönt liksom :D så ska alla få se att det är snyggt ;)
Allt är så annorlunda utomlands, inte så stelt som här, me liiiike

Prova nyss några klänningar jag har i garderoben! 2 av dom ser ni på bilderna ovan.
så kul att prova sommarkläder :D älskar sommarn så..
det är bra att påminna sig själv om vad som finns i garderoben för man glömmer ju bort massa kläder! iaf jag ;o sen springer man runt och tjatar om att man inte har några kläder fast man egentligen har en heeel del ;) känner ni igen er? haha de flesta tjeejer gör nog de och en del killar med.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0