Njut av idag, tänk inte så mycket på imorgon

Tjoho! sitter här nyduschad och väntar på glee som börjar klockan 20.00 :D då blire namnam popcorn och cheesecake ( bakade här om dagen, så sjukt goood) ! har bestämt mig för att gå och lägga mig direkt efteråt så jag är pigg till imorgon! haha är aldrig pigg i skolan :( idag orka jag knappt fixa mig, hatar sånna mornar för då känner man sig mupp hela dan ;/ meeen imorgon blire andra puckar! då ska jag vara pigg och fräääsch! ;D
Fick en redovisning i svenskan gjord idag, skööööönt! inget mer denna vecka i skolan iaf! :))))) men nästa vecka har vi massor istället haha :( men det ska jag inte tänka på nu! får njuta av dessa kvällar av frihet :D
Får ta dagarna som dom kmr och försöka att se positivt på allt :)



Hatar min kamera! den är sämst :( ni ser ju kvalitén ? plus att den där är tagen i spegeln och den var ju skitig men ah kameran är dålig. Det ser man speciellt när man tar kort när det är mörkt, man blir helt vit -.- Vill ha en systemkamera.. skulle va sjukt nice och kunna ta fina foton! men dom är så dyra :/ får spara och önska mig, men då är ju frågan om det är värt allt. Men det tror jag nog för skulle ha mkt glädje av den!
haha muppo bilder oh ye

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0