Love this feeling

Ingen lust att blogga längre så blir knappt nå blogginlägg... känner att jag hellre gör något än att skriva om det jag gjort. Haha om ni förstår ;) meeen lär snart få sug igen! bara att vänta ;D
Annars så har jag det underbart med min älskling, kan man få det bättre än jag? nä jag tror fan inte det! :D puss sötnos du gör mig hel ♥
Jag älskar verkligen mys kläder! så underbart att gå runt i sköna kläder som är gulliga på samma gång ( tkr jag ). Tkr faktiskt mjukisar kan va snyggt i skolan med om man har dom på rätt sätt, t.ex inte för baggy för det kan se så luffigt ut, det är såklart okej hemma ;) men ah älskar mys kläder! finns inget bättre än att komma hem och slänga av sig jeansen och hoppa i mjukisar och tjocktröjja. MMmmmmm that's life! blir så mysigt att kramas då med :D
Tycker det är jättekul att göra sig fin med men inte all the time ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0