ÅH SÅ ÄR MAN DANSARE IGEN!

ÄNTLIGEN är min period utan dans över! blev så för att höstterminen så missa jag 5 lektioner i början och då kände jag att jag missat för mkt så blev inget med de.. gymma ett tag men tröttna rejält. Tyckte det inte alls var kul, lite småskönt ibland men det går inte att jämföra med att dansa. Dansa är så sjukt roligt!! Jag har verkligen passion för det, brinner för dansen! det är något jag känner att jag är bra på :))) dessutom får man träfffa alla tjejor varje träning som man gått med så länge !! Imorgon börjar discon. 16.30-18.30 och Raggan är på söndag 18.30-19.30! Längtar så!!
Min kondition har blivit sämst!!! när jag dansa förut om man missa en träning så kände man redan då att kondisen genast blev sämre, men fatta nu, jag har inte tränat hårt hårt sen i mitten på sommarlovet! jag kmr dö imorgon men det får jag ta ;)
Jag Älskar att somna efter träningen. man är helt utmattad och slut och somnar som en stock! och träningsvärken är en pain in tha ass man då har man gjort något bra så gillar den lite ändå ;) Faller nog snart tillbaka i gamla spår, snart blir jag biiifff haha nä men vältränad oh ye.
shake that assssss. YES YES YES


digga bilden på någe vis jaaoo


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0