5 o'clock

Dygnade inatt.. försökte sova runt 03.00 men låg vaken till 05.00 och pilla på mobilen och funderade, kunde inte sluta tänka och var inte heller trött så gick upp för mamma hade inte heller gått och lagt sig ^^ så prata massor sen glodde jag på Paradise Hotel Norge tills klockan var 11.00 och då råka jag somna :/ haha fail. Sov bara till 15.00 iaf så nu känner jag i hela kroppen att jag behöver sova men vill inte för ju fortare man somnar ju fortare blire skola :( börjar imorgon.. Nästan hela rekarne börjar på tisdag förutom sam. Greeeat! 08.50-16.00. Kul första dag! tjoho det ser jag fram emot -.- Nä att gå upp tidigt är inget för mig och det är en av grejjerna som gör skolan så jobbig, att man måste gå upp så tidigt. Om skolan började 12.00 varje dag skulle det inte kännas alls lika jobbigt som det gör nu :/
men men 1½ år kvar i skolan sen får jag bestämma själv vad jag vill göra! om jag vill jobba elr plugga vidare elr flytta utomlands o.s.v ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0