COMON

Hej! Sitter här i mina mysigaste kläder och njuter av de sista timmarna av lovet. Imorn äre skola igen vilket jag inte ser fram emot ;( men blir kul att träffa alla ! det är att gå upp på morgonen som är jobbigast! Önskade att skolan började runt 10-11 varje dag, då skulle jag vara pigg och fräsch istället för en nerdrogad zombie.. haha :)
Känner att jag ligger långt efter med träningen.. är sjuk imellanåt hela tiden så missar träningar och när jag väl är där känner jag att jag inte orkar något. Kondisen är helt borta! förut var det så roligt att träna och det är det nu med men såå mkt jobbigare! och jag har astma vilket gör det tyngre att andas och Discon är så intensiv. Får bli pepp igen och träna denna vecka!! Ska börja gå en långrunda med mamma och vovvarna ofta så man får upp grundflåset!! det suger att känna sig såhär dålig :(
Det här blir sista bilden med snö på I think :D våren är påväg och vintern försvinner! Längtar till man kan ligga ute och steka i solen, så underbart ♥
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0