Hänger med min coola pappa

är i Stockholm igen! ikväll har vi ätit kebab elr iaf jag, dom andra tog Sushi.. haha jag tycker inte det är någon hit. Tycker inte det är gott och inte äckligt. smakar ingenting och såserna är starka. inget för mig helt enkelt, det där är en smaksak :) sen kolla vi på en film som hette the beaver haha wiierd drama film och sen kolla vi på en film på tv som hette the boat that rocked. Haha den var vell skön ;) men sliskiga snubbar i, asså usch :S Tur att vi hade chips, ostbågar och dipp till! det förgylla det hela :D Love fredagsmys ♥ bara det att filmerna ska vara bättre som dom brukar. men som jag fortfarande alltid säger: "Man kan inte säga att en film är dålig förren man har sett den!" ;)
nu är jag jättetrött och ska slagga!
BTW: jag kanske ska kolla på en iphone imorgon! hoppas allt går som jag vill för jag har sucktat efter den där iphonen ett jäävla tag nu! haha jag kmr bli nörd på Wordfeud när alla har tröttnat, äh det finns nog någon kines där ute som vill spela med mig ;)
tog ba två bilder nu i camen haha :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0