Du är saknad

Gick till skolan idag FAST jag mådde skit, är jätteförkyld och hostig, huvudet värker oh fick feber i skolan ;/ det var droppen så jag åkte hem. känns som jag missat massor i skolan nu.. vart sjuk lite här och var :( hate it. skitjobbigt att komma efter i skolan!! för då får man dubbelt upp :o :(
Älskling är i norge och fiskar, han åkte i lördags och ska vara där en vecka. Håller redan på att avlida ;( saknar han något enormt och känner mig alldeles ensam + att jag är sjuk och då blir jag lite smått deprimerad. När man är så van med att träffa någon hela tiden sen träffas man inte, så känns det skitskumt. Är beroende av dig sötnos (A) och jag tycker deet är värre när personen är långt bort som i ett annat land än här hemma och inte träffas, blir en helt annan känsla och saknaden blir större och på en annan nivå.. usch ;( vill bara att du ska komma hem och hålla om mig igen. Lova you ♥




Målat naglarna! tog svart lack med glitter på :D tyckte det blev ascoolt!
naglarna har blivit riktigt långa igen! :))) ba väntar på att nån ska gå av :( det gör dom alltid när alla har blivit lika långa !! annoying ;/ så fult med en skitkort och resten långa, då får man kapa allihopp.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0