so much to do, so little time

Igår så träna jag, Anna och bror på ASK! ett gym här i stan :) väldigt kul! ska köpa kort där! dansar inte denna termin för missade 5 lektioner och kände att jag var för mkt efter :( så nästa termin kör jag igen!!
Hade på mig mjukiskläder i skolan idag, skitskönt. Kände bara att jag inte orkade jeans imorse. Kallt ute och träningsvärk! åkte och tog 3 sprutor, vaccinationer mot min allergi! oh nu försöker jag plugga på skitprovet till imorgon ;/ historia... usch orkar inte. somna nyss i soffan, såå trött. Längtar tills älskling kmr sen! bara det att jag måste plugga klart först :(

hösten är mysig! älskar när man börjar använda vantar! :D fina färger och man får använda sina tjocka tröjjor.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0