Samsung Galaxy S! AWESOME

Igår hade vi en jättemysig dag! Vi tog färjan över till Södermalm och gick runt där och strosa och vi satt och fika i solen :) Det var helt sjukt varmt igår! jag satt i t-shirt och höll på att dö ;o skönt att känna lite värme igen! sen så kom vi fram till ett par tele2 säljare så vi börja babbla med dom om mobiler. Det blev till slut Samsung galaxy S! den är skitnice och jag känner att jag hellre ville ha den än en iphone! HAPPY GIRL :D
sååå nu är jag nörd på Wordfeud som alla andra ;) Adda mig: rubberface
Ni får gärna tipsa om något kul spel på Android mobiler!
Sen efter en härlig dag ute i Stockholm så åkte vi hem och laga jättegod mat!! sen tog vi fram gottigott som chips och ostbågar och satte på Super 8. Den var skitbra! :D och sen kolla vi på little fockers.. asså den var vell bra men ah vet inte :)
jag fick med metallica blå och vitt skal så bytte :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0