Mobilen skolkar idag

Sitter i skolan ! har precis haft bildlektion då vi börja redigera filmen men hade knappt nån tid på oss oh dom andra skulle dra så hann typ ingenting, på torsdag ska den vara klar annars får man IG :O helt idiotiskt. ingen är klar med filmen och typ ingen kmr hinna, vf inte förlänga tiden med en vecka så alla blir klara istället för att alla får IG? hatar vissa lärare ibland. Var lite schysta istället! Börjar nästa lektion vid 10.25 så sitter och chillar! Dock lite tråkigt utan min bästavän mobilen ;) Imorse så var det sista jag gjorde att kyssa älskling hejdå och tog mobilen! sen fick jag för mig att jag skulle dricka och då la jag såklart ifrån mig mobilen sen gick jag bara. Ska gymma sen också och då vill jag ha musik och i skolan brukar jag gå runt med en plopp i örat med låg musik, det gör en lugn men också pepp ! älskar musik, gör mig alltid så himla glad :D så det sög ju att jag glömde den! usch ;/
I tisdags så träna jag och bror, vi kötta på gymmet men var så hungriga så på slutet orka vi ingenting. Vi ringde mamma och bad om skjutss vilket vi såklart fick ;) och när man är med mamma så vet man att det alltid blir mat med i bilden! ( that's why I love her(A) ) haha. Så vi åkte till Västerleden och moffa McDonalds! jääääkligt gott sådär efter man slitit som ett djur på gymmet!!
Igår kom älskling till mig så fort jag hade kommit hem från skolan. Vi hade det lika underbart som vanligt!! Du är så fin älskling ♥
Imorgon är det fredag! UNDERBART! Då blir det en hel helg med älskling igen! iih ♥
Och då har jag också vart i skolan i 3 veckor i sträck! längesen man var det!! Stolt över mig själv!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0