I miss Glee!


Säsong 3 på glee finns ju ute nu ! tror inte alla avsnitt finns än men några!! ska nog kolla om på säsong 1-2 först igen ;) gud vad jag saknat glee! ska ladda ner nu sen kolla om :D kmr bli underbart! ♥ ligga i timmar och glo på glee, kan ju inte bli bättre! elr jo om man låg i älsklingens famn och hade lantchips elr cheesecake med (A) haha :D får värsta julkänslorna när jag lyssnar på dom här låtarna från glee!! Bella notte som är med i Lady & Luffsen och Welcome christmas :D iihh


Idag blev jag hemma! första gången på 3 veckor! hade biptest och tydligen första skrivdelen i engelskan på uppsatsen :o så missa det..
hoppas faktiskt att Gun, vår idrottslärare, fixar så vi som missa får springa bip en annan gång snart! då hinner jag träna lite mer ;) får djura på löpbandet! haha läskigt om man snubblar ! :o flyger åt tjottahejti!
Skrivit talet jag ska ha imorgon på Retoriken, ska prata om DISNEY ofc ;) aldrig pratat om det i något skolarbete! aldrig tänkt på:t :o now the time has come







PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0