HELGEN

Fredagen började med skola sen blev det träning med Anni och träffa pappa en sväng! hem och fixa sen skjutssa mamma mig ut till Louisa i skooogen där vi fortsatte med filminspelningen! Allt gick som smort och vi blev klara med allt filmande :D nu är det bara redigeringen kvar! ramlade dock oh slog i svanskotan som jag fortfarande har ont i ;/ inge skönt! vi kollade på Hercuels på kvällen (A) ih


Louisa Zombie!↓



Åkte hem tidigt på lördagen och tog 12.14 tåget till Stockholm! vi ba myste och hade det bra!


Wet hair




Söndag var det ju BRITNEY KONSERT! Var heeelt sjukt bra! precis som jag hade föreställt mig det! Hon är så j*vla grym!! börja gråta när hon kom in på scen :') Jonas brothers var förband, kul att ha sett dom med!
har inga bilder för syster har kameran ;/ och mobilen hade man ingen laddning i -.-

PUSS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0