äntligen äntligen ÄNTLIGEN

Har vart jätteduktig idag! jobbat stenhårt på lektionerna i skolan och lärt mig nästan alla arabiska bokstäver nu också haha ;) cool jag är (H) när jag kom hem gjorde jag nudlar & skinkmackor som jag åt medans jag satt och plugga matte! Ligger på topp nu :D måste bara hålla mig kvar där! efter pluggandet låg jag och myste i soffan framför tvn, slumra lite och ba njöt av att inte göra någonting :) sen DOG JAG........ såg att 21.00 så börjar ..... wait for it.... WAIT FOR IT......................................... DESPERATE HOUSEWIFES!!!!!! shit vad glad jag blev :D :D väntat as längepå det nu!! och inte sett en enda reklam på det :o kanske för att jag knappt kollar på tv men har blivit lite mer nu på sista tiden. Om mindre än en timma så sitter jag bänkad framför tvn med chips och filt! iiiiihh *lyckoryck*. Är första programmet av SISTA säsongen :'( kmr blir så tråkigt när det slutar ! men har ju en hel säsong att se nu :D :D så ska inte tänka på det!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0