Älskar mysiga dagar!

Vakna upp med världens bästa ♥ vi fixa oss och fick en skön morgon, tog bussen till skolan och var flitig ännu en gång! sluta sent men mamma kom och hämta mig och Bror och vi åkte ner på stan och fixa med banken och sedan gick vi och åt/fika på WAYNE'S COFFEE mysigt! :D och så hjälpte jag mamma att shoppa och jag kolla på lite rosa underkläder till mig som jag ska köpa! fett sött :D
Mamma kom med en liten present hon köpt , gullig!, det var en liten handduk som man ska ha i håret efter man duschat som drar ur fukten ur håret snabbt och den är jätteliten och inte sådär tung som en turban :D ser ut som en liten blöjja! haha kmr bild längre neeer ;) fett snygg ;O hahaha. blöjjor på skallen är nya trenden! GO FOR IT
Love you mum
är jättenöjd med min jacka jag köpte förut!! den mörkblå färgen passar perfekt till den rosa halsduken :D

and here u got my diaper! nice face
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0