ALLA RÄTT

Alla rätt på ett prov är ju BÄST! fick det på administrations provet, yaaay ! :))
annars så kollade vi på vår film idag! OMG den var fett bra haha för att ha gjort den själva liksom :D blev fett rädd och garva massor så tårarna börja spruta! HAHA. så fort jag får tag i filmen så lägger jag ut den! promise :)
En kille som hette Arkad Assad var och hade en föreläsning för oss idag i skolan, han var jättebra! han pratade om sitt liv och hur han blev bortgift och att hans far var ute i krig och grejjer. Intressant att lyssna på + så gjorde han det till en rolig grej!
Sov hos älskling igår! mysigt men cp säng -.- sov knappt något :( blä. behöver verkligen sova igen! därför passar det här lovet perfekt!! fast det gör vell alla lov ;) iaf så tog han med min dator till skolan och blåste rent den från damm! haha den var typ fylld och det gör att den överhettas hela tiden -.- och när man spelar, lyssnar på musik, laddar ner och är inne på FB samtidigt så palllar inte datorn det en längre tid om den är full med damm! ;P
neee nuu ska jag Duscha, sen förbereda lite till engelska uppsatsen imorgon sedan lite Glee och sussa!
ha en fortsatt trevligt kväll!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0