ajaj säger fingret

Måndag morgon är den som suger mest av alla mornar. Första dagen efter helgen då man precis vant sig att få sova lite längre, då måste man gå upp tidigt och ha idrott det första man har! sa till mig själv att jag skulle ta det lugnt för kände mig inte helt hundra men sen kötta jag ändå och fick jätteont i halsen och huvudet. Gick också därifrån med ett ajjigt finger, känns som det halft har gått ur led elr något... har fortfarande inte blivit bra :S det störda var att vi körde flaggan när jag fick ont i fingret ( måste vart när jag ramlade ) och i sjuan när jag körde flaggan på idrotten det var då jag bröt vänster pekfinger, haha och nu känns det typ likadant i fingret som då! fast tror inte jag har någon spricka eftersom det inte var någon stor smäll. Märkte det inte förren efteråt så :) menmen hoppas det går över tills imorgon! kan knappt spela spel på mobilen ;O allvarligt problem!!

Spela lite LoL när jag kom hem och åt 5 mackor med rökt skinka och så en stor mugg med varm oboy! mmm det värmde gott :D
( dock är det bara 3 mackor på bilden för hämta mera sen höhöhö )



Premiären för two and a half man med ashton kutcher var ju idag så vi satt bänkade med popcorn! glömde faktiskt bort Charlie totalt efter en stund, gillar Asthon så! elr Walden som han heter i serien ;) synd att ingen var ledsen på Charlies begravning haha :( men lite kul med hihi ^_^
ska bli kul att se fortsättningen så man ser hur det utvecklas!


Nu har jag en dejt med kudden! can't w8! puss

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0