Vatten, vatten bara vanligt vatten

Drip drop drip drop drip drop drip drop låter det på min fönsterbräda utanför mitt rum, det smattrar så mysigt :) tkr om när det regnar, perfekt för att nörda något spel eller mysa till en film! man får chansen att göra sånt som man känner sig skyldig av när det är fint väder. Menar sitta inne i mörkret när det är soligt och varmt ute? skulle inte tro de va. Dock inte kul när det regnar flera dagar i sträck.. som nu! har hört att det ska hålla på till tisdag nästa vecka :S :O hope not! vi får sluta döda så mkt spindlar, speciellt jag dårå.. blä dom borde inte finnas, därför jag försöker utrota dom! hihi
vet att dom är bra för naturen och ekostystemen och blablabla men dom är fett äckliga! med deras ben som är överallt oh dom där ögonen som är såå creepy, yack klarar inte av det! ba skriker rakt ut och springer, elr hämtar en stor spade oh mosar sönder den om jag vågar :S vf kan dom inte se ut som små nallebjörnar? aja vill iaf att solen ska komma tbx nu så jag kan sola och vara brun och fin tills vi ska åka till Kreta! bara 2 ½ vecka kvar nu !! längtar! :D ska bli såå AWESOME
It's raining but I'm still happy!

Idag har jag och mamma vart iväg och köpt en klätterställning till min systers katter! dom är kattunger och väldigt busiga, klättrar i gardiner och har ner saker, så vi tänkte att vi är gulliga och köper något som kan hindra all förstöring! vi köpte också 500 g ostbågar och 500 g chips. min lyckodag? ah fan :D haha jag och mina chips.. helt tokig i dom alltså! Chipsoman är vad man är! inget fan av godis, får ba ont i magen, kan va gott och köpa ibland men om jag kan välja chips så tar jag naturligtvis det!
Pappa var här i stan för han skulle hämta min bror för han skulle upp till stockholm i helgen, och pappa ville träffa mig så vi drog till burger king och moffa och hade det braa! kunde inte följa med till stockholm eftersom imorgon ska jag på spa i södertälje med syster, farmor och resten av tjejerna på pappas sida av släkten! kmr nog bli mysigt! vi ska sova på hotell och äta ute! Aldrig vart på ett riktigt spa faktiskt :O när jag blir äldre kmr jag gå ofta! man mår så bra av massage och den lugna miljön! kmr hem på söndag ! och då har jag handledar kurs vid 13.00 så blir fullt upp! kmr blir askul att börja övningsköra! sett fram emot de :)
Hunnit nörda Heroes 3 idag också! jag klarade ut en campaign som jag kämpat med länge! YESYESYES
älskar det spelet! så basic men så jeeevla grymt!
BTW: så ska jag nog lägga mina pengar på lite nya dator-spel... haha bra? ne kanske inte men kul :D tänkte iaf köpa COD! varit jättepepp på det! ska kika in battlefield 3 och lite så med!! vi får seee, nått kul kmr det bli!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0