Träning får en att må bra i både kropp och själ!

ååh vad nice det är att träna :D helt sjukt vad man mår bra efteråt! och jag blir oftast så taggad att jag vill träna mer och mer. Man blir lite av en träningsnarkoman haha :) och idag kändes det mkt lättare än förra träningen! för då hade jag inte tränat på 3 veckor haha ! nu var det ju ba 1 vecka sen, jag ska dra ut mamma så vi ska börja springa, ska börja med att hitta något bra spår i skogen :) inte idag då men torsdag elr så. Borde ju finns något skogsspår eftersom vi bor i SKOGstorp, fyndig man är asså, heelt sjukt! haha ne skojja men ah det borde finnas någe bra spår! tkr om att springa i skogen, det är skönt, skugga och gynnar knäna, asfalt är jobbigt och hårt.
Har inte riktigt kommit igång med att springa men nu ska jag fan ta mig kragen och göra det!! Vill ha bättre kondis och det behövs till Discon, den är så intensiv.
EN REPRIS från senaste föreställningen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0