TAGGA SOMMARLOV IMORGON !!!

Dagen började med att jag försov mig -.- haha näst sista dagen i skolan och jag kommer försent, lyckat!
Gjorde det sista i svenskan, en muntlig argummentation. Haha när jag hade gjort ungefär halva så springer jag ut och spyr på skoltoan.. inte för att jag var nervös utan för att jag inte ätit något, spydde för det igår med :S helt cp. iaf så spydde jag klart och gick sedan in till svenska lärarn igen och började om och genomförde argummentationen helt fläckfritt utan manus! han sa att jag hade legat och vägt mellan VG & MVG och nu fick jag ett solklart MVG i Svenska A! awesooome, glad jag blev, helt sjukt :D
Åkte ner på stan och träffa bror som prova ut en kavaj till avslutningsmiddagen, jättefin! sen drog han och jag gick runt på stan med Kristoffer ett tag sen åkte vi hem till han och hade det braaaa helt enkelt!
åt grillat där och när jag kom hem så vänta en fet kebabtallrik på mig! var bara att moffa lite där med ;) måla om naglarna... som hade fuckat upp sig IGEN!!!!! typ femte gången, tror det beror på nya topplacket jag fick när jag fyllde år för det var då naglacket ba åkte av... såååå nu har jag fransk manikyr och INTE använt det nya lacket så får vi se om det berodde på de! :)
SOMMARLOV IMORGON! ska dit och fika och göra något mer sen är det HEEEJDÅ SKOLAN! iiih vad jag är glad :D :D
puss på dagen och alla som gjorde den så bra! förutom all spya.. haha.


PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0