mått bajs idag men vädret var ju fan exotiskt!

INLÄGGET SKULLE LAGTS UPP IGÅR!
inte mått så bra idag precis. haft jätteont i huvudet och vart helt sjuuuuuuuukt trött. tog en powernap! meeen det funka inte så jättebra ändå, blev omvänd effekt, tröttare så att säga ;o sug.
men jag bada och sola ändå! var i länge i poolen med! men fick jätteont i öronen då haha. får bara ont överallt ! och idag har jag vart så flummig och borta så gått in i massa grejjer och skrikit en hel del.. haha.
jag och Elin var iaf och invidge de nya gungorna oh gunbrädan oh klätterställningen... ah hela lekparken så att säga! haha kul att man har barnasinnet kvar, kmr aldrig försvinna :) och den lilla incidenten som NÄSTAN hände där ska vi inte prata om.. haha pinsamt värre !
Var helt sjukt varmt idag och jag var i länge i poolen! det var runt 30 grader i skuggan och 21 grader i poolen :)
känns precis som sommar ! LOVE IT

MAAAT!!!
vi åt rabarbersockerkaka.. omg säger jag bara !
och en av mina favoriträtter: Bandspagetti, Fläskfilé och vitlökssååås!! orgaaasm!
den där såsen är gudomlig♥






PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0