mått bajs idag men vädret var ju fan exotiskt!

inte mått så bra idag precis. haft jätteont i huvudet och vart helt sjuuuuuuuukt trött. tog en powernap! meeen det funka inte så jättebra ändå, blev omvänd effekt, tröttare så att säga ;o sug.
men jag bada och sola ändå! var i länge i poolen med! men fick jätteont i öronen då haha. får bara ont överallt ! och idag har jag vart så flummig och borta så gått in i massa grejjer och skrikit en hel del..
haha jag och Elin invigde iaf de nya gungorna och gungbrädan, wiiiie haha och den lilla incidenten som ah.. höll på att händan nämner jag inte ! hahah omg :$ pinsamt värre men kul som fan på samma gång!

Vart helt sjukt varmt idag! både inne och ute, termometern visa något runt 30 i skuggan ;o och i poolen är det nu 21 grader! ska bli neger den här sommarn (H)



och nu ska jag ta mig en titt på paradise hotel danmark! förra säsongen var den första av något pradise alls somm jag såg och det var asbra! oh sen kolla jag svenska med då ;)

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0