It's all about what you tell and don't tell

Imorgon hoppas jag få bilderna från min syster som vi tog på spa:t ! vi tog med hennes kamera så har inte haft tillgång till dom än. irriterande. Idag: sovit till tolv, fikat på tuna, tränat tills jag spyr och sedan nördat Heroes 3 vilket jag fortf. gör!! sååå är busy busy busy ;) haha det går fett bra och håller på att vinna en campaign till!! iiih♥ tar dock ett antal timmar för varje bana på varje campaign, finns typ 16 campaigner och på varje finns det upp till fem banor. Ganska tidskrävande, elr mkt faktiskt! kan sitta i dagar, veckor, månader med det här! men jag tar ju lite i taget om jag inte får något nörd ryck då, haha :) neee nu måste jag spela, rampart saknar mig!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0