IGÅR: PICKNIK & IDAG: KLASSENS DAG

sorry att jag blivit så dålig på att uppdatera men har inte haft orken eller tiden! det har vart så varmt de senaste dagarna vilket inte har vart bra för bloggen ;o haha
men har iaf lagt in lite smått sådär men inga bild bomber as usually men kmr bli flera nuu

PICKNIK
Igår träffade jag My, Frida, Julia, Malin, August, Robin och My's vovve Moltaz!
Vi hade picknik på djurgårn! jättemysigt och skönt :)
vi var där i princip hela dagen sen vandrade vi in mot stan och tog en mjukglass och sedan satte vi oss på strömsholmen i solen och doppa fötterna, mysigt värre! förutom den döda fisken som flöt förbi.. har bild, men inget ni vill se ;) elr?
en läskig gubbe kom fram och fråga oss massa saker och var bara allämnt creepy, en alkolist elr luffare antagligen, hatar sånna. usch.
KLASSENS DAG
Frida kom och hämt mig vid elva med moppen och vi åkte till skolan för att möta upp MY, Julia och Malin som vi skulle samåka med ut till Sundbyholm! Haha vi var skitcoola för alla hade onepiece på sig! riktigt balla! men lite varmt ;) tur att man hade annat på sig under så man bara kunde slänga av sig den när vi var framme!
Vi träffa klassen, elr halva. Hela var inte där.. men vad förväntar man sig, alla vi som var där hade kul! Vi sola, grilla och spela brännboll! trevligt, svinkallt i vattnet, säkert 10-12 grader :S fötterna domna bort, visste inte om det var jättekallt elr jättevarmt, men förmodligen jättekallt haha...
åkte hem rätt tidigt så var hemma till fyra, fem något :) och då bada jag i poolen och åt upp mina chips!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0