Hello, is it me you looking for?

faaaaaaaaaaaaaaaan vilken seg dag asså men ändå skön. Det har vart varmt men lite halvmulet, bada med bror och Ceasar men inge solande, stekt sönder de senaste dagarna och det har verkligen lönat sig!! inte solat ryggen så mkt alls men gjorde det igår, flöt runt i poolen på en madrass AS SOFT! haha iaf så brände jag sönder min rumpa haha, typ halva röd och halva vit! "HELLO CANADA" haha. men man vet ju att imorgon kmr det övergå till brunt så gör mig inget :D har peelat mig så all död hud försvinner och det bara kvarstår ny hud så man inte flagar bort brännan sen i Kreta! iiiiiiih vad jag längtar ! bara en vecka kvar :D :D :D :D men det bra var att brännan försvann inte nu när jag peela så hade ingen död hud, wie :)
Ätit mkt cheescake! bakade en för ett par dagar sedan, supergott! lyckades verkligen, öveträffade mig själv :)
Juste! imorse kollade jaag på en film som heter RIO med syster, den var rolig :D och glott sönder glee! haha kollat 10 avsnitt idag och 8 igår, varje avsnitt är 46 minuter, såå blir lite tid man sitter bort :) men skönt att försvinna bort lite.. bara vara inne i en serie och vad som händer där och inte i en egens liv, låter som ett depp barn men så är inte fallet ;)
Imorgon blir det att sola/bada sen hjälpa mormor att flytta sen dra på poolparty hos Johan med Frida och Louisa! hoppas det blir kul! men det lär det ju bli, vi är ju där ;D
AJA ska måla naglarna och kolla glee nu! iih ♥
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0