Chillidill

Vakna och gjorde toast! gott, gick sedan ut med vovvarna som såg jättekissis ut. Gick rätt långt, skönt var det! tycker om att få tid för mig själv, oh hundarna pratar ju inte så mkt så blir lugnt ;)
Har precis pluggat klart första kapitlet i franska ! fick IG :S aldrig fått ig i något
var så sjuuuukt nära g men nedå -.-
aja ska iaf plugga det över sommaren och kanske lika bra så man lär sig något, annars lär man ju inte klara nästa år.
Nu ska jag nörda något kul spel! vet inte vad än :D cs elr nått sånt! längesen nu jag verkligen satte mig ner med ett spel och ba nördade sönder tills ögona inte pallar längre!
Senare ska jag och mamma till en släkting och kolla på deras bebis och sedan ut och springa, så hurtiga som vi är! ojoj asså :)
en perfekt dag för att bara chilla !
haha han är så söt när han hoppar på en pinne och springer runt medans han biter på den elr när han biter tag i kopplet och ska bära och dra haha. Puss nero på att du är så go ♥
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0