Blev av med ett ton hår idag! någon som vill köpa en peruk?

sov inte så jättebra inatt men var glad iaf !! åkte ut till mormors husvagn och hon klippte oss ! pro hon är ! :) tunna ur mitt massviiiis, har så tjockt hår -.- ville inte ta så mkt på topparna så blev ytterst lite, uppklippt med.
mysigt där ute! hihi
kom hem och chilla gaaaalet, lyssna på musik och tog en powernap med vovven min!
underbart med hundar, förstår mig inte på dom som inte har husdjur! bästa som finns
åt godaste skinkpajjen och sedan måla jag naglarna! provar svart med glitter igen, hoppas på det bästa den här gången, faila ju förra gången om ni kmr ihåg. ALLT ramla bort :S
dagen i bilder! lyssna på låten medans ni kollar ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0