We Are ONE

IGÅR:
Tänkte skriva ett inlägg medans jag ändå är igång ! Nyss storstädat rummet vilket det var i stort behov av.. herregud ibland är man slö asså och rummet blir kaos men nu du! tog tag i det och packade upp resväskan med! :) Duktig jag känner mig! är värd en chipspåse! elr vad säger ni? :D
duschat och fixat mig, känns bra! dunkar musik och tar lite bilder! :) väntar på Kristoffer! :D vi ska ut och äta sen hem till han och ba ha det mys ♥
HappyGirl!

IDAG:
Nyss hemkommen från Kristoffer, mamma jobbade natt så hon hämta mig vid halv sju ungefär för Kristoffer ska jobba så lika bra att åka hem :) är väldigt trött för det har åskat och blixtrat hela natten och spöregnat! :o ibland mullra det till ordentligt och då hoppa man till och skrek lite haha men sov ju inte själv vilket var tur! :))) sov knappt en blund, antar att vi människor känner på oss sånt och blir undermedvetet oroliga så man får svårt att komma till ro, så kände jag iaf, kunde bara inte somna djupt, bara lätt sen vakna så fort det mullra till igen. Orkar inte sova nu.. ska nog spela lite (A) hahaha fyfan vilken nörd ^^ men så kan det va! ;o ska till Boda Borg imorgon rätt tidigt och då är det lika bra att vara uppe nu sen sova tidigt ikväll så man är utvilad och pigg i huvudet till imorgon! ska lösa många mer rum än förra gången! tror bara vi klara typ 7 haha sämst, men var jättemånga rum som man klara 2/3 rum i :/ det suger! so close but so far away.

Skulle träffa Elin idag men får se hur det blir med det! vädret är ju åt helvet och känner mig inte så bra.. sov utan kvalsterskydd inatt och då blir jag jättesnuvig och trött, hade med mig det till Kristoffer men glömde sätta på det , yay duktig ^^ :/ aah men känner bara för att sitta inne och koll glee/filmer och nörda LoL!
we'll see
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0