Magsjuka? Hope Not

Sovit hos Kristoffer inatt, jättemys ! Förutom att jag klockan 06.00 imorse sprang upp och spydde och spydde i omgångar fram till klockan 12.00 då Lasse hämta mig. Tack för att du tog hand om mig Kristoffer! sötnos
Euuuuuuwh hatar att må illa, så sjukt jobbigt, värsta sjukdomen om du frågar mig! :(( kunnat äta litegrann nu på kvällen och så, får se hur jag mår imorgon, mår illa nu iaf.
Kollat typ 7 avsnitt glee idag.... OMFG har bara 2 avsnitt kvar! DÖR har ju inte sett det sista än :D iih vill... men kan inte bestämma mig om jag ska kolla nu elr spara det... gaaah ! om det inte kmr en säsong 3 kmr jag bli ledsen :o fastnade verkligen för den serien !



Igår Bowlade vi och åt på corner, mysigt !
↓Bror & Jag↓



Imorgon blir det malmamarknaden! får se om man hittar något roligt och får hoppas på att jag mår bättre :)

PUSS



Kommentarer
Postat av: Kajsa

snygg brorsa du har, haha! ;)

2011-08-09 @ 21:31:29
URL: http://prbykajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0