You have to feel needed or life will feel useless

Skulle dygna inatt för att bli trött till ikväll men vid nio så råka jag lägga mig snabbt i sängen och då slockan jag såklart som en stock så det var ju ganska mkt fail (N) men innan jag slockna så hade jag ett hårt träningspass som tränade alla muskler,jag rensade lite i garderoben, ritade på den fria bilden till bilden, gjorde spellistor på mobilen och lite sånt där smått och gott som behöver göras, man får mkt gjort genom att vara vaken på natten! Hade tid hos käkläkarna vid halv två, det såg bättre ut och jag ska bara fortsätta som jag gör! Fick en french hot dog och en pucko efter sjukan, mumma DEN korven var god ! kan ju ha berott på att jag inte hade ätit något, för då smakar ju ALLT extra bra ;) Hem och plugga lite på naturkunskapen.. uppsats som jag inte gjort som måste lämnas in första dagen efter lovet -.- en tyngd på mina axlar, känner bara att jag vill ha det gjort så man kan släppa skiten! iaf så färga jag och mamma håret på varandra, vi har ju samma färg ( elr egentligen är båda blonda fast nu är vi brunetter ) och hon behöver inte så mkt för hon har tunnt och kort hår och jag behöver massor för jag har långt och tjockt hår så då kompromissar vi med att jag tar lite ur hennes färgburk! coola vi är. Blir alltid bra så behöver inte oroa mig för att bli orange hårig elr något haha. Plockade ur och i diskmaskinen och dammsög huset, kändes bra att göra något för mamma, hon har så mkt nu. Stekte sedan ägg och gjorde en äggröra med ägg, rökt skinka och kryddor. Jättegott!! vill ha mer haha tror jag ska göra mer faktiskt :D
Satte mig och åt och kolla på Desperate Housewives! hihi elr som jag kallar det DHW, awesome som alltid!
Ska sova snart.. jättetrött, sov ju bara 2 timmar. Så dygnandet funka ju ändå även fast jag failade lite smått på slutet!
en mysis

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0