Med ett léende på läpparna och en positiv inställning kommer du längre än vad du tror

Jag älskar de där stunderna det kittlar i magen av lycka, de där små grejjerna som får det att pirra elr gör att du brister ut i ett stort léende. Ett gulligt sms från den du tycker om, jackpott när du öppnar kylskåpet, en utomlands semester, en härlig promenad med hundarna ute i solen, rätt storlek på sista tröjjan, umgås med brudarna, precis avklarat ett prov, när det börjar närma sig sommarlov, lukten av god mat, en feelgood film. Alla dom där händelserna i vardagen som får livet att bli amazing och värt att leva! utan dom skulle inte jag klara mig. Vill bara säga tack till alla underbara människor som gör mitt liv så bra! haha det är inte alltid en dans på rosor men i allmänhet så diggar jag mig själv och allt och alla runtomkring mig :) Att känna sig omtyckt och älskad är den bästa känslan av alla utan tvekan!

Den här låten får mig att må bra hihi
HOLD MY HAND♥


PUSS

Kommentarer
Postat av: elin p3

YOU ARE BEEST MY HAPPY FRIEND :D

2011-01-10 @ 19:58:06
URL: http://eliinpetre.blogg.se/
Postat av: johannaaa

haha vad söt du är Elin! :D Du är gryyym ! så glad att jag har dig knasboll <3 <3

2011-01-10 @ 22:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0