Stockholm ikväll!

KNASDAG. ska till stockholm idag ändå ! hem till herr bubb, treeevligt värre :) blir att stanna där hela helgen♥
haha inatt blev det likadant som häromdagen. gick och la mit typ 22.00 sen vakna jag av sms vid 00.18 och då trodde jag att den var 07.00 så skulle gå upp på toa och då sitter Lasse i fåtöljen och glor på tv.. jag ba ehm vad är klockan? han ba tjugo över tolv. jag ba wtf? så jag gick och la mig igen. var pigg och allt :o men sen när jag vakna igen vid sju blev det knasigt.
ska packa nurå. brukar alltid packa i en större träningsväska som är så otimplig för den har inga axelband -.- skitjobbig. och har alltid med mig för mkt skit. så ska ta min vanliga väska idag och packa så lite som möjligt, bor ändå i mjukisar, skönt !
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0