Some things are just ment to be

haha tack och lov att MG drog ut mig igår ! kvällen blev ju inte riktigt som jag trodde...  men skit samma, vf blicka tillbaka på det som hänt? får ta ny tag till en annan gång istället! nytt år, nya tag
Gick och la mig vid halv åtta imorse.. kanske inte det bästa jag kunde ha gjort för är trött som ett cp nu :) men gick upp vid halv tre så att jag inte vänder helt på dygnet. får sova tidigt ikväll istället! Ska kanske till Tuna och kolla lite hihi sugen på att shoppa, köpte en tröjja på H&M i stockholm för 50 kr som var helt awesome! mellanddagsrean är wiiiiie ! invigde min nya lock&platt tång i samma ! den är skitgrym på både att locka och platta ! kunde inte blivit nöjdare! :D jättefina lockar !
And when you smile, smile
The hole world stops and stands for a while
Cause boy you're amazing just the way you are

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0