I would do anything just to hold you tight

vaknade vid 02.30 och trodde det var dags att gå upp till skolan så gick på toa och så sen ser jag på klockan att jag bara sovit i 1½ timma.. haha så gick och la mig och sov igen! fick tillbaka massa resultat i skolan idag, fått vg och mvg på massa grejjer ! känns sjukt bra att det lönar sig att plugga hårt, när man ser resultatet är det alltid värt det. Mamma och mormor hämta mig efter skolan och vi drog till västerås till IKEA. jag somna i bilen där bak med musik i öronen (Y) köpte lite stuff och massa korv!! det bästa med IKEA, billig korv! :) haha. Somna i bilen påväg hem med. Ville köpa en ny jättelurvig vit matta men dom hade ingen tillräckligt vit elr tillräckligt lurvig! :( så får checka runt här i stan efter någon!
kom hem för en halvtimma sen ungefär. Ska snart rita lite mer på strandhuset, bildläraren ville att vi skulle färglägga så. och sedan duscha, äta chokladkaka som jag baka igår oh kolla de sista avsnitten av desperate housewive!!!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0