KAKOR I STORA LASS

tjooosan, här är man typ sjuk och bakar chokladkakor i 3 satser och såå
Snar framtid : Leva På Kakor, check!
Kollat på desperate större delen av dagen, ligger i DHW koma.. not good.
Har varit hemma från skolan av tre olika anledningar, först var det för att jag kräktes sen för att mitt hjärta börja värka och nu för att mitt huvud och kropp inte vill samarbeta, är vell allergin som spelar mig ett spratt som vanligt, nästa vecka då kör vi, back in school :)
nu blir det mer DHW... hehe :$
och bara så alla vet så saknar jag min Bästavän Elin !

asså elins ögon på denna bild haha hon ser ut som en docka elr nått haha jättesöt :D

lite random picks på OOOOSSSSS ba

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0