Jeeeeeevla geek

Fika med mormor och mamma efter skolan, trevligt! hem och lagade mat med mammy. Gjorde en jättegod gräddigsås som jag stekte korv till och la i och makaroner till det. Blev massa mums ! mamma hittade någon låda med massa gamla leksaker och skit från när vi var små jag sprang omkring och lekte med det där hahaha, johanna digga! men när jag skulle göra så en sak flög så fick jag en jättehård smäll mot det där partiet mellan tummen och pekis så fick en blodutgjutelse och blev svullen och blev typ rödfläckig haha skitweird. sen bara pluggat snoppen av mig, men råka somna nån timma här med boken på magen. helt sjuukt vad jag är trött idag, skulle inte sätta mig vid datorn men var tvungen att kolla upp en sak man skulle kunna på nätet för det fanns inte i samhällsboken. prov imorgon (Y) mm kul. så då passa jag på att skriva ett litet inlägg också, inte såt där svin jobbigt ! men ska sussa nu !! BYE

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0