jag är nästan alltid glad men vissa saker gör mig ba så jävla sne

Tredje dagen i rad jag åker buss nu.. vart helt nördig idag, pluggat massvis på varenda lektion sen när jag kom hem så plugga jag ännu mer, vettefan vad det är mä mig :o det är ju bra men iaf. har också fått MVG på alla bilder vi lämnat in i bilden, fick reda på två idag! snacka om att man blir glad när man får höra sånt :D
mamma hämta upp mig efter skolan och vi åkte raka vägen till sjukhuset där dom kötta mig med tre sprutor som vanligt sen vidare till Statoil som alltid efter sjukan! ett litet fail bara. jag spillde vitlöksdressing över hela mig. in i ärmen, på hela låren och händerna, kladdigt! men gott, det man fick i munnen vill säga..
Ska till Stockholm i helgen igen, pappa har kommit hem från Thailand nu, saknar honom! så det ska bli kuligt.
Älskar att vara i Stockholm, bort från Eskilstuna och allting här. Byta miljö oh umgås med andra människor
Me Love It
Vill plugga på högskolan där och jag vill flytta dit när jag är stor, ska inte bo i den här jävla staden ! usch. trött på allt här. förstår inte hur man kan fastna här. Det är vell egentligen inget fel på det men jag gillar det bara inte. vill bort härifrån. en ny början

låter som värsta deppbarnet nu men det vet ju både du och jag att så inte är fallet! ;o

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0