Imorgon börjar helvetet...

Skolan imorgon då... saknat caféterian haha.. men fan vad det ska bli sugit med prov och tidiga mornar igen.
Sov 2-3 timmar inatt, somna ca 07.00 och sen ringde Jimmy vid 09.00 så blev inte så mkt sömn men lika bra så att jag blir trött och kan somna nu ikväll! Låg i sängen heeelaa dagen och kolla på 8 Desperate Housewives avsnitt. varje avsnitt är ca 40 minuter... (A) haha nörd ! men det var jätteskönt, gjorde toast och låg och smacka på dom med lite äppeljuice med is till. mumma. Sen hoppa jag in i duschen så man är fräsch tills imorgon, moffa massa mat och nu pluggar jag in i det sista. Imorgon ska vi redovisa en uppsats muntligt sen lämna in den och jag sitter med den nu liksom, sista kvällen. sämst. sen på onsdag är det prov i samhäll och 2 bild uppgifter ska lämnas in, blir vell biptest på fredag också! känns inte speciellt bra! varken för det teoretiska elr bipen. Dansen slutade ju för 5-6 veckor sedan och har tränat 1 gång på den tiden hahaha och konditionen försämras ju typ på en gång -.- Dansen börjar igen om 2 veckor, FYFAN VAD JAG LÄNGTAR! blir Hiphop,Ragga och Disco! AWESOME♥ saknat dansen som fan, så j*vla roligt så det är sinnesjukt, vill ba träna slut på mig oh få massa träningsvärk så man går som en gravid kossa med brytna knän!!

fett snygg malin!
PUSS

Kommentarer
Postat av: mallan in tha bralla

haha vilken jävla snyggingbild du letat fram! ortoligt! ;)

2011-01-11 @ 17:22:52
Postat av: johannaaa

vet helt sick ;o skitsnygg tjej!

2011-01-11 @ 17:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0