I'm Fiiiiiiiiiine

Mamma tvinga mig dygna så jag inte somna med det onda i bröstet så hon ringde stup i kvarten och jag kolla på massa filmer ! sviiin trött var jag, men när mamma kom hem vid halv åtta imorse så fick jag sova i 4 timmar sedan åkte vi upp till sjukhuset och fick träffa en läkare som tog massa prover, sköterskan stack mig 4 ggr med blodprovet, haha fett sämst som missa ! :o
hade ont i ca 14 timmar, rätt jobbigt för kunde inte andas ordentligt, högg till när jag andades djupt liksom :/
iaf så fick jag nå hetsanding på sjukhuset haha så då kändes det som att något sprack och då gick det över! läkaren sa att jag måste ha tränat för hårt.. på Discoträningen i måndags I guess. hehe så skulle ta det lugnt nu ett tag, nästa träning är på söndag så dåå kör vi HipHop! :D
haha söta mamma börja gråta för hon blev så lättad att det inte var något :)
Efte sjukan blev det Burger King ! MUMMA
Ska testa tandkrämen pepsodent white now haha får se om tänderna blir nå vitare elr om det bara är bullshit ;)
Blir Desperate nu ! och Chili Cheese från Burger King muhihihi
senare ska jag och Elin baka elr om jag gör det innan jag börjar kolla på DHW :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0