Home Sweet Home

Alltid lika skönt att komma hem! har haft det jättemys som alltid :) men min data strula som fan och ville ingenting så i kunde inte kolla på filmerna som jag hade laddat ner vilket sög! men som tur var har Jimmy TV1000 kanalerna så vi hitta lite smått och gott där. Kom hem för mer än en timma sen. Den här tågresan var den skönaste någonsin! Tog en två-sits och la väskan på ena sätet och sen använde jag den som kudde oh låg ner med luva på och skön musik i öronen, höll på att somna ett antal gånger, svin skönt :) är rätt trött med tanke på att vi somna runt 07.00.
Åt precis nudlar och drack trocadero, ska hoppa in i duschen nu sen krypa ner i sängen och kolla på en film eller Desperate Housewives säsong 4 !
En fin bild på mig och bror från Stockholm i somras :)
JAG ÄR INTE TAGGAD PÅ SKOLAN
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0