Dygna klarar inte vem som helst! you will need your MOJO

Dygnade idag/inatt.. bara för att bli trött till ikväll, mår sjukt dåligt. Hela huvudet och Kroppen hänger inte med och har ont och nu märker jag hur mkt sömnen spelar roll. Spelade CS, sims 3 och ladda ner massa filmer igår! & Säsong 3 av DHW. säsong 2 tog slut igår, kollade på 6 avsnitt kanske haha. Satt halft och sov i stolen så jag gick och la mig vad 10.00 för att sova 2-3 timmar, satte alarm på 14.00, vakna men somna såklart om till 15.00, vilket inte var så farligt för jag VET att jag kmr vara trött ikväll oavsett för nu är jag som en vandrande zombie! hela dagen bortlbåst.. INTE KUL. har inte ens dragit upp rullgardinen så är jättemörkt här inne, skulle lika gärna kunna vara mitt i natten, lite läskigt att man inte får rätt tidsuppfattning. Kan ba sitta här dag ut och dag in utan att bry mig. Skolan börjar snart och det kmr bli kämpigt att ta sig upp varje morgon.. fyfan vad jag INTE längtar -.- usch. sen har jag inte gjort färdigt NK grejjen än jag orkar INTE! aja... ska spela något spel nu! älskar spel (Y) sen äta något jäävligt gott som får magen nöjd, hungrig som den är hela tiden!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0