dessa jävla allergier är inte roliga

som vissa redan vet så är jag allergisk mot mkt saker. Häst, katt, kvalster, mögel, pollen, gräs o.s.v. inget inom mat ! tur det haha för jag älskar mat , lite nötter bara men äter det ändåå :) iaf så tar jag mediciner morgon och kväll. Morgon: Astma, 1 tablett och nässpray. Kväll: Astma, 2 tabletter och nässpray. Är fullmedicinerad och mår bra när jag tar dom men om jag missar en gång elr så så blir jag helt slut och det kliar massvis i näsan, blir täppt och nyser, svårt oh andas och ögonen rinner. så blir det ibland även fast jag tagit medicinen och jag har pratat med min lärare om det här så hon vet att jag är hemma någon dag här och där för det här så hon inte tror att jag skolkar. som t.ex idag blev jag hemma för det, mår inte speciellt bra :( jag är ju typ alltid täppt/förkyld för att jag är allergisk så mitt luktsinne har inte fungerat som det ska i typ ett år. Känner ingen lukt oftast sen helt plötsligt när jag ligger i soffan kan jag känna lukten av chips i näsan fast vi inte har några! typ så, jätteweird. det har faktiskt börja komma tillbaka nu ! hoppas att det blir helt återställt :)
haha jag kmr typ bo på sjukhuset. ne men ska dit mkt nu. Ögonläkarn för min dåliga syn på vänster öga, Käkläkarn för mitt ont i käken, Ortopeden för att kolla hur mitt ärr ser ut från operationen på kinden, Allergiadelningen för mina vaccinsprutor som jag tar mot katt,pollen och gräs var sjätte vecka, Allergiläkare för att kolla att allt är bra med allergierna. ja det var vell allt ! haha cp, hatar sjukhus, blö.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0