Vardagsmys är awesome!

skönaste dagen! kom till skolan och hade engelska, vi kollade på sagan om ringen! :D
jag ÄLSKAR dom filmerna så det är askul att få kolla på lektionstid!
sen håltimme till lunch sedan fick vi reda på att alla andra lektioner var inställda! så tog nästa buss ner till stan där jag åt lunch med mamma på ming, lagade mina silverarmband och fick en helt ny väska! vi skulle bara kolla om dragkedjan gick att fixa på min väska för den hade gått sönder men då fick vi en ny istället!
ibland så är det bra service , gillas :D
nu ska jag och mamma till Tuna en snabbis och kolla på födelsedagspresent till Lasse och jag ska kika lite på gina för har ett presentkort kvar från i julas!! :o
sen plugga till prov imorgon och Träna Disco!
awesome
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0