sug är det enda ordet jag kommer på just nu.

gick oh la mig runt 04.30-05.00 idiot som jag är.
känner mig nu astrött och seg och ingen lust med något över huvudtaget och jag har plugg som måste göras idag..
drömde om allt möjligt.. både mardrömmar och mysiga drömmar. Blev också väckt vid 06.30 av att Neros svans slog mot min dörr när Lasse kom hem från jobbet. Man blir skiträdd och aslack.
Sovit som en kossa inlagd i en toastmaskin med sladden i på ett ungefär :/
och bara tanken på att skolan börjar imorgon får mig att gråta. jag orkar verkligen inte, inte nu iaf.
denna vecka är det maaassor som ska göras. Prov, redovisningar oh inlämningsuppgifter i massor.
är mitt fel att jag mår såhär, slarvat med medicinerna och fått för lite sömn.
Längtar så sjukt mkt till sommarlovet! värme, långledigt och massa underbarar människor att chilla med ♥
det bästa: .INGEN SKOLA. slippa allt tjat och få göra som man vill när man vill.
bara för att det är lov så är det ju ingen dans heller, blö! så ingen hiphop för mig ikväll :(
älskar att dansa och jag älskar att vara i danssalen
när man är där så tänker man inte på något annat än att köra hårt och dansa tills du svimmar, sen kmr man hem, äter, duschar och somnar av utmattning, skönaste sättet att somna på, man ba slocknar på 1 sek.
men imorgon är det igång igen! då blir det Disco i två timmar, wiho ;)
NU ska jag och Elin dela på maten från igår, något postivit iaf!
käner att det här inlägget var vääldigt negativt men ibland måste man skriva av sig och bloggen
är det perfekta stället.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0