Sköt dig själv och Skit i andra

om jag väljer att stanna hemma för att jag känner att jag mår dåligt så är det mitt val som ingen annan ska lägga sig i. Jag mår dåligt över att inte vara i skolan för jag vet hur mkt jag missar och vissa tror säkert att jag bara är hemma för att vara hemmas skull men så är det inte, jag blir alltid depp när jag är hemma från skolan. Förstår inte varför folk kallar en för skolkare när dom inte vet något om situationen även fast dom säger det på skämt så är det inte roligt för det ligger alltid något under "jag skojja bara". Tar som sagt mediciner morgon och kväll vilket gör så att mitt immunförsvar är lågt för medicin bryter ner det, så jag är extra mottaglig mot bakterier och infektioner och därför är jag sjuk ofta + mina allergier som gör mig helt slut vissa dagar. Bara såå onödigt med sådana som försöker få en att må dåligt i onödan. Vi människor är bra på att dömma och jag säger inte att jag är bättre än någon annan men det suger verkligen att vara den som blir dömd.
och även om det skulle vara så att jag skolka 24/7 så är det ju fortfarande mitt val, mitt liv.

Kommentarer
Postat av: elin p3

johanna om du vill prata så finns jag<3 jag älskar dig!!

2011-02-01 @ 20:00:29
URL: http://eliinpetre.blogg.se/
Postat av: elin p3

johanna om du vill prata så finns jag<3 jag älskar dig!!

2011-02-01 @ 20:00:48
URL: http://eliinpetre.blogg.se/
Postat av: johannaaa

tack bästa, deet betyder mkt ! älskar dig <3

2011-02-01 @ 21:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0