nya skor! lovely

nyss inhandlat ett par nya skor. Älskar när man ser ett par skor, provar dom, blir förälskad & köper dom!
iiiiih nya skor är awesome, springer runt i dom här hemma och ser jätteglad ut :D
haha (Y)
la undan ett par skor med men har bestämt mig för att köpa dom! kmr bild inom kort!!
ätit rostbiff, klyftpotatis, sallad och bearneisås! gott ^_^
nu dunkar jag musik, min bas är grym! fick ju nya högtalare till datorn från pappa i julklapp, så jävla grymma ! love them
Blir Book of Eli nu :)
jag och mamma med chips, läsk och såklart omgivna av levande ljus ! mys på hög nivå♥
PUSS

Kommentarer
Postat av: Ricky

vad gott och mysigt xD

2011-02-20 @ 00:44:08
Postat av: Tommy

Snygga :)



kram

2011-02-20 @ 15:59:45
URL: http://tomkih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0