Jag kan, Jag vill, Jag ska

hur mkt plugg som helst nu.. ligger ju efter som en död kossa med vilket inte underlättar!
pluggat sen jag gick upp tills nu, börjar komma någon vart iaf haha (Y)
elr jag kommit ganska långt påväg faktiskt!
taggar för skola nästa vecka..!!! DÅ NI
jag är så sjukt less på detta väder! ena dagen är det massa snö och -13 och andra dagen är det slask och +2.
VILL HA VÄRME
ett sommarlov elr en utomlandsresa skulle ju inte sitta fel! elr vad säger ni?
nu ska jag fortsätta läsa boken möss och människor, svenska boken.. not that fun.

Vill inhandla massa söta sommarskor!! taggad till sommarn, har fått tix mitt i natten att jag måste upp och prova sommarkläder haha (#)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0