jag är inte död.. inte helt iaf

inte skrivit sen i fredags, ALDRIG vart så dålig på att uppdatera.. men mått bajs och känner att jag kanske ska sluta uppdatera varje dag, ingen lust längre. spydde hos jimmy på lördagnatten sen fortsatte det när jag kom hem och min mage har gjort såå himla ont, mått illa 24/7 och suttit uppe på natten inne på toan, tur att jag inte spytt så mkt mer, bara illamående nu och börjat äta har jag. Kan vara pencillinet mot mykoplasman som är starkt mot magen. ska ta två kapslar morgon och kväll. känner mig helt slut i hela kroppen, huvudet värker, magen kniper, jag har slemhosta, kallsvettas och massa.
nu ska jag fortsätta att bara ligga och dö.. skulle behöva en dusch känner jag !
KRYA till alla andra som också är sjuka ! det suger.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra blogg och snygga bilder;)

2011-02-20 @ 18:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0