Humöret påväg upp igen!

Storstädat heeela mitt rum! dammsugit, dammat, gjort rent spegeln, bytt sängkläder, plockat undan allt, rensat min medicin låda, gjort rent tangentbordet, sytt mina mjukisar o.s.v.
haha jag använde dammsugarn när jag skulle göra rent tangentbordet och råka suga upp en knapp så satt i en halvtimma och kolla egenom den där j*vla påsen och den låg längst in! snacka om mkt damm och skit, äckligt :S
tur att man inte är en dammsugarpåse (Y)
nu mår jag iaf mkt mkt bättre! piggare på alla sätt :D tog en dusch så det kanske hjälpte!
känns alltid så bra efter man städat, ingen mår bra av att bo i ett stökigt rum,
man blir ju depprimerad av att ba se all skit ligga överallt och samla damm.
detta är en gammal bild men såg på ett ungefär ut sådär haha :$ fast sängen var utdragen till en dubbel nu.

och nu ser det ut såhär! :D

nu ska jag plugga lite sen kmr mormor och Rolf för Lasse fyller år imorgon och vi firar han idag!
GRATTIS LASSE! :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0